حذف اف ار پي (FRP) سامسونگ

گردشگري شهر اصهان

اگر شما هم صاحب گوشي اندرويدي باشيد كه ورژن اندرويد آن بالاتر از ۵ باشد بد نيست در مورد قفل FRP اين نكات را بدانيد تا بعدا اگر گوشي را فلش يا از طريق ريكاوري مود آن را وايپ كرديد به مشكل برنخوريد. (نكته مهمي كه در صورت ناديده گرفتن آن خرج نسبتا بالايي روي دستتون ميزاره). حذف frp قفل FRP يا (Factory Reset Protection) شركت گوگل پس از عرضه اندرويد ورژن ۵ يك سياست امنيتي را جهت جلوگيري از استفاده افرادي غير از مالك گوشي در اندرويد تعبيه كرده كه اصطلاحا به آن قفل FRP گفته ميشود.   فوايد خريد فايل حذف گوگل اكانت (FRP) سامسونگ تاپ جي اس ام :

  • حذف frp سامسونگ با كمترين زمان ممكن
  • برداشتن گوگل اكانت بدون نياز به باكس و ابزار خاصي
  • حذف قفل جيميل با جديد ترين آموزش ها
  • پشتيباني 24 ساعته حتي در روزهاي تعطيل
  • استفاده آسان از آموزش ها حتي براي افراد مبتدي
  • بدون نياز به فايل هاي كامبينيشن و پر حجم
  • بدون نگراني از باطل شدن گارانتي گوشي

كاربرد قفل FRP چيست ؟ براي مثال اگر خداي ناكرده گوشي شما سرقت شود و قفل صفحه نمايش (الگو، پين يا رمز) آن فعال باشد خب مسلما سارقان براي استفاده از گوشي باستي آن را فرمت كنند (البته اگه يه كم حرفه اي باشند ميتوانند بدون فرمت كردن قفل صفحه گوشي را بشكنند و به اطلاعاتتان دسترسي پيدا كنند!!) با فرض اينكه ديوايس تان فرمت و يا فلش شود زماني كه گوشي در حال راه اندازي اوليه است صفحه اي ظاهر ميشود كه از شما ميخواهد به اينترنت متصل شويد (يعني بايد براي تكميل مراحل راه اندازي اوليه گوشي حتما يا به وايفاي وصل شويد و يا داده تلفن همراهتان روشن باشد) و بعد از آن بايستي جيميل و رمز عبوري كه قبلا براي گوشي تعريف شده را وارد كرد خب مسلما اگر شما مالك آن گوشي نباشيد به صورت معمول نميتوانيد از اين سد امنيتي عبور كنيد و از گوشي استفاده كنيد.   چه موقعي به دانلود فايل حذف گوگل اكانت (FRP) سامسونگ نيازمنديم و يا به عبارتي به مشكل گوگل اكانت بر ميخوريم ؟

  • فراموشي گوگل اكانت ثبت شده بر روي دستگاه
  • گير كردن گوشي بر روي صفحه دخواست جيميل
  • بعد ريست يا فلش كردن دستگاه
  • بعد از آپديت يا انگريد گوشي
  • جهت حذف رمز گوشي بدون حذف اطلاعات
  • جهت نصب رام هاي كاستوم و سفارشي

مشكل گوگل اكانت چگونه قفل FRP فعال ميشود؟ زماني كه شما روي گوشي خود (در قسمت حسابها) جيميلي را ست كنيد به صورت خودكار قفل FRP گوشي فعال ميشود و بايستي جيميل و رمز عبور را به ياد داشته باشيد تا بعدا اگر زماني گوشي را فلش و يا بازنشاني به تنظيمات كارخانه انجام داديد هنگام راه اندازي اوليه از شما جيميلي كه براي گوشي تعريف كرده ايد را درخواست ميكند. همچنين ميتوانيد قبل از فلش حساب جيميل خود را از قسمت تنظيمات و حسابها پاك كنيد تا پس از فلش كردن ديگر نياز به وارد كردن حساب جيميل نداشته باشيد. اين كار زماني مفيد است كه شما پسورد جيميل خود را فراموش كرده ايد و به تنظيمات گوشي هم دسترسي داريد با حذف جيميلتان از قسمت حسابها و فعالسازي گزينه OEM Unlocking مطابق آموزش زير، پس از فرمت گوشي ديگر از شما جيميل درخواست نميشود.   چه طور قبل از بالا آمدن گوشي بفهميم قفل FRP فعال است يا نه؟ در گوشي هاي سامسونگ ميتوانيد بدون وارد شدن به تنظيمات گوشي و حتي قبل از بالا آمدن گوشي بفهميد كه آيا قفل FRP روي ديوايس فعال است يا خير. براي اينكار گوشي را خاموش كنيد و سه كليد پاور (همان كليد روشن و خاموش) + ولوم پايين + هوم (كليد وسط) را با هم فشار دهيد تا وارد محيط Downloading شويد مطابق عكس پايين در قسمت مشخص شده ميتوان فهميد كه آيا قفل FRP فعال است يا خير (در برندهاي غير از سامسونگ به ندرت ميتوان قبل از بالا آمدن گوشي فعال بود يا نبودن قفل FRP را تشخيص داد و راه تشخيص آن رفتن به تنظيمات و بررسي تيك گزينه OEM Unlocking است).  

همه چيز با فروش يك محصول تمام نمي شود، بلكه اين آغازي است براي يك تعهد

با جي اس ام برتر، به روز باشيد.

WWW.TOP-GSM.IR

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.